piątek, 3 lutego 2012

przyjaciółki

Siedziałam z Zuzą oglądając moje zdjęcia z dzieciństwa  i czytałyśmy mój pamiętnik , który pisałam w wieku 8 lat , strasznie się u śmiałyśmy .Teraz przyjechała moja druga przyjaciółka Martyna i razem z nią obcinamy moim starym lalką włosy . Wiem , że to dosyć dziwne ,ale co zrobić jeśli ma się z tego taka frajdę! Moja mama pewnie trochę się zdziwi kiedy zobaczy stos włosów w koszu .
A to kilka śmiesznych oraz dziwnych gadżetów:


                                                     śmieszna , straszna temperówka

                 to kubek na kawę w którym jest miejsce na ciacha

                                                            fajny pendrive

                                                                pyszny długopis :-9



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz