sobota, 25 lutego 2012

Weekend

Nareszcie wolne ! Ten tydzień w szkole był strasznie męczący , ciągle klasówki , powtórzenia i do tego jakby było tego wszystkiego za mało nauczyciele pytają ! Mam już tego dość ja chcę wakacje ! No dobra , ale koniec już tego użalania się nad sobą ,mój kolega złamał sobie rękę- dlatego Mateusz chciałabym ci życzyć szybkiego powrotu do zdrowia ! Jakoś ostatnio nie mam pomysłów na nowe posty , ale i tak będę próbowała coś wymyślić . Dzisiaj mam zamiar obejrzeć film pt. "Across The Universe" nie wiem o czym jest , ale później spróbuję wam go streścić . Ten film to musical , jeden z bohaterów pięknie śpiewa . Nie wiem czy kiedyś może słuchaliście  Beatlesów , ale ten facet śpiewa ich piosenki trzy razy lepiej !

                           to właśnie jest jedna z piosenek z tego filmu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz